zondag 6 oktober 2013

Kaartje voor Fleur!

Vorige week woensdag was Fleur, de dochter van José jarig. Voor haar maakte ik een kaartje. Ik had niet zo verschrikkelijk veel inspiratie, maar al met al is het toch een vrolijk kaartje geworden.

Klikken = groter


Hebben jullie ook zo genoten van het heerlijke nazomerweer vandaag? Wij hebben lekker in de zon gezeten bij Down Under, de wakeboardbaan in Nieuwegein. Jasper ging daar vanmiddag wakeboarden en wij zijn gezellig meegeweest om zijn kunsten te bekijken en natuurlijk te genieten van het heerlijke weer. Nu zit het weekend er helaas bijna weer op. Vanavond nog lekker een stukje haken op de bank. Morgen zal ik eens foto's maken van de deken die ik aan het haken ben.

Liefs, Martine

4 opmerkingen:

Judith zei

Hallo Martine,
Heel leuk hoe je het vrolijke kaartje op de foto hebt gezet! ... dat papier heb ik ook en ben daar toevallig vandaag mee aan de slag geweest. Samen met mijn vriendin Dora was ik in Wateringen, bij C@ro, ook Cornelie en Nadine zaten gezellig aan tafel. We hebben een doosje gepimt en kaarten gemaakt (vrije keuze, ditmaal geen opdrachten).
Ik ga je mailen voor een afspraak bij Marit, goed?
Fijne avond nog en hopelijk tot gauw in Leusden!!!
Groetjes van Judith

Theetante San zei

Wat een leuk kaartje weer! En die lettermal is ook helemaal super! Fijne zondagavond nog! X

José zei

Hoi Martine,

Ondanks te inspiratie-tekort, is het een heel leuk kaartje geworden. Fleur vond hem ook heel leuk. Namens haar ook nog bedankt voor het super gave cadeau!
Groetjes,
José

Anoniem zei

Ha Martine

Nou ben benieuwd wat voor kaart jij maakt als je wel inspiratie hebt, want ik vind deze al super leuk.

Groetjes Sylvia