woensdag 16 oktober 2013

Herfst.

Daar is de herfst dan! Wat een watergeweld het afgelopen weekend. Geen weer om de deur uit te gaan, maar wel om lekker thuis op de bank te zitten met een haakwerkje en gezellig de kaarsjes aan. Zondag ben ik lekker druk geweest met de voorbereidingen van een verkoopavond van Label '69. Vanavond mogen José en ik onze spullen bij iemand thuis verkopen. Het is altijd zo leuk om zo'n avondje bij iemand thuis de boel gezellig te maken en dan al die enthousiaste mensen om ons heen te hebben. Wij hebben er weer zin in!!   
                
Bron: Pinterest
Ook vind het de uitgesproken tijd van het jaar om mijn huis weer gezellig te maken. Een paar weken terug kreeg ik van mijn broer en schoonzusje deze geweldige vaas. Hij staat op de side-table, gevuld met wat gedroogd onkruid uit het park. Stoer plaatje, vinden jullie ook niet? De zinken cijfermal kocht ik afgelopen zomer in Groningen, net als de lettermal uit een vorig bericht. Deze zijn zo leuk om mee te decoreren.



Ik wens jullie een gezellige woensdag! Tot gauw!!
Liefs, Martine

2 opmerkingen:

Claudia Leertouwer zei

Hahaha, gedroogd onkruid uit het park!

hokje zei

Dat ziet er gezellig uit! Het was inderdaad heerlijk weer om binnen te knutselen, ik hoop dat jullie een gezellige en succesvolle avond hebben gehad...

Fijn weekend.