vrijdag 23 september 2011

Jaaa, ik ben ook getagd!

De hele week zie ik hem al langs komen op diverse blogs. En nu ben ik dan zelf aan de beurt. Ik werd maar liefst twee keer getagd, door José en door Brenda. Dames bedankt! Hartstikke leuk natuurlijk, maar ik vind het ook best heel lastig om iets over mijzelf te vertellen op het WWW. Tegen de kinderen zeg ik namelijk altijd: denk erom, niet teveel info over jezelf geven, je weet nooit wie het leest. Maar goed, ik heb er eens over nagedacht en hier komt ie dan:

1. Mijn naam is Martine (maar dat wisten jullie natuurlijk al). Ik ben 42 jaar en al heel wat jaartjes met Ron getrouwd. Samen hebben een zoon van 18 (ja, ik was er redelijk vroeg bij) en een dochter van bijna 16 jaar.

2. Ik ben gek op witte bloemen (andere kleuren zijn ook mooi, maar mijn voorkeur gaat echt uit naar wit) en ik hou ook heel erg van stoere takken.

3. Mijn droom is om zelf eens een winkeltje te openen. Met allemaal mooie spulletjes, waaronder ook zelfgemaakte spullen. (Misschien wel samen met José ;-)).

4. Een andere droom van mij is om een vakantiehuisje in Zeeland te bezitten. Het hoeft niet groot te zijn, als het maar sfeervol is. Het lijkt mij super om het helemaal zelf in te kunnen richten.

5. Sinds een jaartje of 5 werk ik bij de Bruna en is José (ja alweer José) mijn favoriete collega!

6. Ik ben gek op mooie tijdschriften. Dat is lastig (of juist niet) als je bij de Bruna werkt, want ik ga haast nooit met lege handen haar huis. En met mooie tijdschriften bedoel ik: Ariadne at Home, Ariadne at Home Brocante, VT-wonen, Wonen Landelijke Stijl, Home & Garden (enz.enz)

7. Voor in huis hou ik van stoere woonaccesoires. Potten met betonlook, veel grijs en grote kransen.

8. Ik ben toch wel een beetje verslaafd geraakt aan het bloggen. Ik vind het zo ontzettend gezellig om te lezen wat andere mensen bezighoudt en wat voor moois er nu weer is gekocht cq. gemaakt. Het geeft mij heel veel inspiratie om zelf ook mooie dingen te maken!

9. Ook lees ik graag spannende boeken. Het liefst thrillers van nederlandse auteurs, zoals Loes den Hollander.

10. Het laatste puntje gaat niet over mij, maar over mijn dochter (dus indirekt ook een beetje over mij). Mijn dochter is geboren met een te kort been. Op haar 6e heeft zij een beenverlengende operatie ondergaan, waarbij haar been 7 centimeter langer is geworden. Naarmate zij ouder werd, werd het beenlengteverschil ook weer groter. Nu is zij zo goed als uitgegroeid en staat ze weer op de wachtlijst voor een operatie. Dit keer geen beenverlenging, maar deze keer wordt haar voet geamputeerd, zodat ze verder door het leven kan gaan met een onderbeenprotese. Een heftige beslissing voor haar, maar ook voor ons. Inmiddels hebben wij er allemaal vrede mee dat dit gaat gebeuren, maar het blijft spannend. Wij weten nog niet precies wanneer ze aan de beurt is voor de operatie, maar heel erg lang zal het niet meer duren. Als het zo ver is zal ik het ook hier vertellen, want het lijkt mij fantastisch als ze een heleboel kaarten krijgt als ze in het ziekenhuis ligt.

Het is misschien raar om dit alles hier te vertellen, maar het is wel wat mij (ons) momenteel erg bezighoudt.

Nu is het de bedoeling dat ik ook weer een aantal mensen tag:
Claudia van crea by claudia
Hanneke van het liefste thuis
Lia van i found my home

Ik wens iedereen een heel fijn weekend en geniet van het mooie nazomerweer!
Liefs, Martine

12 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ook jouw tag is leuk om te lezen en wat nummer 10 betreft...mijn kaartje ligt al klaar hoor ;-)! Heel erg spannend, zo'n beslissing tot amputatie neem je maar niet zo!!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Unknown zei

Ook ik lees met verbazing je tiende punt op je tag, wat heb jij een moedige meid zeg!
Heel knap van haar om zo een, toch wel heftige, beslissing te nemen.
Ook ik ga zeker een kaartje sturen als het zover is. Wat een supermam moet je zijn om zo een meid op te voeden!
Heel veel liefs, Sonja

Thuis bij Tjits zei

leuk Martine om ook van jou iets meer te lezen!
heerlijk om tussen de mooie tijdschriften en de boeken te werken lijkt me en inderdaad ook verleidelijk..
heftig voor je dochter en ook voor jullie.. en wat spannend de operatie die eraan zit te komen.
en er gaan vast heel veel kaartjes komen!!

fijn weekend!
lieve groetjes van Tjits

Unknown zei

Leuk om te lezen al die weetjes.
Wel een moeilijke tijd gaan jullie tegemoed.
Veel succes met wachten en daarna met alles wat dan komen gaat.
Groetjes Brigitte

bleudelavandou zei

Leuk om iets meer van jou te weten.

Ook ik ben verslaafd aan al die prachtige tijdschriften, ik vind het leuk om er urenlang in te bladeren en te lezen en vooral om er leuke ideeën uit te halen.

Wij duimen alvast voor je dochter, en wensen jullie alvast veel succes en reken erop ik stuur ook een kaartje, met heel veel plezier zelf...

Liefs en nog veel moed ...
marieke

lia zei

Je bent de tweede die mij vraagt, dus zal eerdaags eens aan de bak gaan. Leuk om wat te lezen over je, maar nr 10.... Tja, gelukkig hebben jullie er al vrede mee, en gelukkig is ze niet de enige en hebben ze tegenwoordig de beste protheses zodat ze weer kan lopen zoals het hoort.

Sterkte en natuurlijk gaan we dan een kaartje sturen.

fijn weekend, lia

hokje zei

Leuk om meer over jou te lezen, al moet ik zeggen dat ik punt 10 wel heel heftig vind en natuurlijk sturen we haar een kaartje; wat een stoere dochter heb je!

Nog een fijn weekend,
Miranda

José zei

Hoi Martine,
Leuk dat je ook "meegetagd" hebt! Je hebt ook leuke dingen over jezelf verteld, al hoewel ik het meeste al van je wist..... Ene....dat we gezellige collega's van elkaar zijn, geldt natuurlijk ook voor mij. Het is iedere donderdag weer een feestje.
En als het zover is dat Lisa wordt geopereerd....ik sta voor je klaar.
Groetje en geniet van het zonnige weekend,
José
PS. Dat winkeltje ...helemaal leuk!

Unknown zei

Ik vond het ook erg leuk jou te zien. Super om te weten wie er achter een blog zit.
Is alles met je auto gelukt?
We hebben best een goede markt gehad. Waarschijnlijk in December weer.
Groetjes Brigitte

Het Liefste Thuis zei

Hoi Martine,
Ik voel me vereerd dat ik getagd ben door je! Ik zal er dus ook zeker even voor gaan zitten, maar ik ben niet heel snel, i.v.m. een verbouwing thuis en nieuwe leveringen in de winkel. Druk, druk, druk dus, maar ik laat het niet zomaar voorbij gaan hoor!
Lieve groet, Hanneke

Brenda zei

Leuke tag heb je ervan gemaakt!
Wat ontzettend sneu voor je dochter dat ze geopereerd moet worden, ik zou zeggen kom maar op met het adres en zal haar zeer zeker een kaartje(s) sturen!! Heftig hoor!!
Lieve groetjes en veel sterkte!!
Brenda

Claudia Leertouwer zei

Ik loop nog een beetje achter met bloggen, heb het zo druk gehad de afgelopen tijd. Wat een eer dat je aan mij gedacht hebt. Zodra ik weer wat beter in mijn tijd zit doe ik hier zeker iets mee!